8 tipov pre zdravé "SNACKY"

14.06.2020

8 tipov pre zdravé občerstvenie, ktoré vám pomôžu zostať na správnej ceste k vytýčenému cieľu pre zachovania svojej hmotnosti, budovania svalov alebo redukcie tukových vankúšikov.

Jesť zdravo sa stalo jedným z vašich novoročných predsavzatí a pomaly sa začína vytrácať vôľa? Vonku je zima (napríklad) a všetko, čo chcete urobiť, je jesť nejaké chutné, ale nie vždy zdravé jedlo, aby ste preklenuli dobu k ďalšiemu hlavnému jedlu. Aj keď snacky môžu mať zlé meno, môžu byť vašim spasiteľom, ako sa vrátiť späť na wellness cestu, ktorú ste si predsavzali.

Existuje veľa rôznych druhov občerstvenia, z ktorých si môžete vybrať a môžu vám poskytnúť vítanú podporu energie medzi jedlami alebo po cvičení. Nutričné ​​občerstvenie môže dokonca potlačiť váš hlad a zabrániť ďalšiemu prejedaniu.

Čaj a malú zdravú desiatu alebo tzv. snack z ovocia môžete mať stále na kancelárskom stole.

Tu je 8 nápadov, ktoré vám pomôžu pri zdravom občerstvení:

  1. Držte sa odporúčanej veľkosti porcie. Odporúčaná dávka orechov je 25 - 30 g, čo zodpovedá malej hrsti v ruke.
  2. Nikdy nejedzte priamo zo spoločného vrecka s občerstvením, pretože to môže viesť k nechcenému pokušeniu stále niečo hrýzť. Namiesto toho si rozdeľte príslušnú porciu a zvyšok balenia odložte.
  3. Naplánujte si občerstvenie vopred a prineste si vlastné na každú akciu. Udržiavanie zdravého občerstvenia po ruke doma aj na cestách vám pomôže ušetriť peniaze, životné prostredie a zabrániť akýmkoľvek nezdravým nákupom.
  4. Nespracované! Vezmite obyčajné orechy a okorente ich sami, pretože orechy, ako sú napríklad pražené, solené a ochutené medom, môžu mať zbytočne vysoký obsah solí a cukru.
  5. Vyvarujte sa akýchkoľvek pochutín, kde prvou zložkou na zadnej strane balenia je cukor.
  6. Zoberte do úvahy ovocie a zeleninu, pretože sú dobrým zdrojom vlákniny, vitamínov a minerálov.
  7. Zamerajte sa na občerstvenie s vysokým obsahom bielkovín, ktoré má tiež vysoký obsah vlákniny, pretože vám môže pomôcť zostať dlhšie najednými. Medzi príklady patrí jogurt s vysokým obsahom bielkovín (napríklad grécky) a ovocie, mrkva a huby alebo výber z troch zmesí. Formula 1 Výživné jedlo v 8 rôznych príchutiach, Formula 3 - Proteínový doplnok v prášku alebo Protein Drink Mix od spoločnosti Herbalife Nutritioin je možné pripraviť na mnoho spôsobov ako desiaty s chia semienkami, jogurtom, tvarohom a ovocím. To je vlastná skúsenosť.
  8. Plánovanie je kľúčom. Je v poriadku mať nezdravú desiatu raz za čas, pokiaľ je to naozaj raz za čas a nie príliš často.


Ing. Andrea Svinčiak