DIÉTA & ZMENA ŽIVOTNÉHO ŠTÝLU?

DIÉTA je dnes bežnou praxou, pretože "štíhlosť je in". Nejde tu však o štíhlosť pre štíhlosť. Štíhly ešte neznamená zdravý. 

Našou zásadou je stať sa štíhlym, ale zostať zdravým.


Existuje niekoľko základných návykov, ktoré vám pomôžu schudnúť a udržať si váhu:

  1. Kofein hneď ráno spôsobuje pokles hladiny cukru v krvi 30-90 minút po konzumácii a tým vytvára "návaly hladu".
  2. Vypite osem (8) pohárov vody každý deň, pretože väčšina spôsobov je spôsobených skôr smädom ako hladom a obmedzená strava neznižuje vašu potrebu vody, ale znižuje váš príjem vody z jedla.
  3. Diagnostikujte akékoľvek zdravotné problémy, ktoré môžete mať, ako sú návykové potravinové alergie (pulzový test), hypoglykémia (šesťhodinový GTT) alebo hypotyreóza (bazálna telesná teplota), ktoré môžu prispieť k problémom s hmotnosťou. Prečítajte si 12 najčastejších prekážok pri chudnutí.
  4. Nevynechávajte jedlá - raňajkujte ako kráľovná (alebo kráľ), obedujte ako princezná (alebo princ) a večerajte ako žobrák. Dodržujte stravovací režim; ak sa idete najesť, nevynechávajte jedlo, ale dajte si radšej jeden z tých nápojov s vysokým obsahom vlákniny/nízko kalorických nápojov alebo potravinových tyčiniek, aby ste si zabezpečili obmedzený príjem kalórií. Pamätajte, že z dlhodobého hľadiska sú to základné návyky, ktoré vám pomôžu schudnúť a udržať si váhu.
  5. Cvičenie, ak sa vykonáva s mierou a podľa plánu, vám pomôže schudnúť a nevyvolá vo vás prehnané maškrtenie - zjedzte do 30 minút po cvičení kúsok ovocia alebo oriešky; prípadne nápoje pre budovanie svalovej hmoty. S jedlom alebo pitím nečakajte tri hodiny do ďalšieho jedla. Koloidné minerály rastlinného pôvodu sú vynikajúce na osvieženie po udalostiach.
  6. Vláknina pred jedlom (t. j. diétne ovsené tyčinky alebo proteínové tyčinky) s 2,5 dcl vody 30 minút pred jedlom pomôže obmedziť chuť do jedla.
  7. Nezabudnite na základné suplementy pamätajte na neúčinné diéty obmedzujúce živiny. Fytonutrienty rastlinného pôvodu sú tu fantastické!!
  8. Esenciálne mastné kyseliny vo forme ľanového oleja v množstve 5 g 3x denne alebo 2 g omega3 v rybom tuku pomáha regulovať a normalizovať metabolizmus tukov.
  9. Štítnej žľaze pomôže, ak je vaša bazálna telesná teplota nízka (pod 36,6 °C). Príliš veľa omega 3 môže spôsobiť zvýšenie bazálnej pulzovej frekvencie a spôsobí, že budete mať veľa energie  a nebudete môcť zaspať - začnite s 3 gramami a podľa potreby uberte alebo pridajte.
  10. Nezabudnite na najdôležitejšiu živinu pre výživu a regeneráciu a tou sú bielkoviny. Dajte prednosť rastlinným pred živočíšnymi, minimálne 50 % by mali tvoriť rastlinné v podobe strukovín, celých zŕn obilia, sóje, ktorá obsahuje kompletné aminokyseliny, pokiaľ je správne spracovaná. Z mliečnych bielkovín si vyberajte radšej fermentované ako sú grécky jogurt, tvaroh, bryndza. Všetko s mierou, avšak denný príjem bielkovín by mal byť 1,5 g na kg hmotnosti. Zlepšíte si tým efektivitu svojho metabolizmu, nebudete trpieť hladom a budete mať dosť energie počas celého dňa.

Ak urobíte všetko z vyššie uvedeného, ​​budete štíhli, štíhli, štíhli!!! 


Prvým krokom na to, aby ste zistili, ktorým smerom sa máte pri chudnutí vydať, je absolvovanie wellness analýzy. Je to bezbolestné meranie na bioimpedačnom prístroji TANITA.
Pozrite si video a dozviete sa viac.


Bez cvičenia to nejde. 

Pridajte k formovaniu postavy aj každodenné cvičenie, ktoré Vám nezaberie viac ako 10 minút, samozrejme pridajte aj strečing. 



Pokiaľ Vás informácie zaujali, objednajte sa vyplnením nasledovného formulára a my vás budeme kontaktovať

Klinické štúdie ukazujú, že nahradenie jedného denného jedla denne v rámci zdravého životného štýlu prispieva k udržaniu váhy po schudnutí. 

Naše vyvážené jedlo dodáva telu živiny, ktoré potrebuje 24 hodín denne, 365 dní v roku, je dôležité pre zlepšenie stavu pleti, vlasov, kože, regeneráciu a obnovu buniek. Pokiaľ telo dostane živiny, ktoré potrebuje, prebudia sa jeho samoregeneračné schopnosti. 

Čistenie, výživa, regenerácia sú základnými krokmi. 

Toto nie je diéta, je to forma životného štýlu a dodržiavania určitých prirodzených zásad.

KONZULTÁCIA

Vstupná konzultácia prebieha tak, že si dohodneme osobné stretnutie. Konzultácia trvá väčšinou 60 - 90 minút, kedy nám poviete váš príbeh a stanovíme spoločný cieľ. Prvá hodina je zdarma.

Súčasťou služby je meranie na bioimpedačnom prístroji (pokiaľ nebolo predtým urobené), meranie obvodu pása, bokov a končatín. 

Do 5-7 dní dostanete od nás výsledky testov a meraní, stanovenie metabolického profilu, konkrétne výživové doporučenia, doporučenia na konkrétne zmeny vo vašom životnom štýle, doporučenia na ďalšie prípadné zdravotné testy a prípadné výživové doplnky a cenovú ponuku.

Doporučíme vhodné telesné cvičenie, pohybové aktivity a možnosti osobného rozvoja. 

Prácu už za vás urobiť nevieme :) Slobodná vôľa je základ. Môžeme vás len inšpirovať a motivovať. 

Pokiaľ sa rozhodnete pre spoluprácu, stanovíme cieľ, ktorý máte záujem dosiahnuť napríklad znížiť nadváhu, vyformovať postavu, vyriešiť nejaký zdravotný problém (potrebné sú výsledky krvného obrazu od lekára) pomocou zmeny jedálnička a podobne.

Pokiaľ sa rozhodnete, máte možnosť využiť služby výživového poradcu, osobného wellness poradcu a osobného trénera.

ANALÝZA JEDÁLNIČKA

Je určená pre tých, ktorí sa nachádzajú v období, ktoré si vyžaduje zvýšené potreby niektorých živín. Napríklad tehotné a dojčiace ženy alebo ľudia s určitým zdravotným problémom, ktorí majú záujem hľadať aj alternatívne riešenie. Je vedecky dokázané, že správna výživa je 80 % úspechu pri prevencii zdravia a povzbudení samoliečebných schopností organizmu.

Analýzu jedálnička je možné vypracovať aj pre rodičov, ktorí majú záujem optimalizovať jedálniček svojho dieťaťa s ohľadom na jeho zdravotný stav.

Vhodne navrhnutá strava, zostavená na mieru priamo pre vás, pomôže dodať do tela tie živiny, ktoré vaše telo potrebuje.

Zistenie metabolického typu je základom pre úspešné zostavenie jedálnička a fungovanie v optimálnej zóne. Samozrejme, že detailné stanovenie metabolického typu vyžaduje biochemický rozbor krvi, ktoré my nevykonávame, ale máme iné spôsoby, formou testov, ktorými zistíme práve váš typ metabolizmu.

Sústredíme sa tiež na stav vášho čreva, keďže nie sme to, čo jeme, ale to, čo dokážeme vstrebať. V žiadnom prípade neliečime, len doporučujeme ako zmeniť jedálniček, prípadne dodať niektoré makro a mikroživiny do každodennej výživy.

Spolupráca trvá minimálne 3 mesiace. Pred zahájením programu je potrebné podpísať informovaný súhlas. Na základe dohody a zaplatenia 50% zálohy bude zaslaný záujemcovi formulár, kde si počas 10 dní bude zapisovať všetko, čo skonzumuje počas tohto obdobia vrátane pitného režimu, pohybových aktivít... Zároveň mu budú zaslané dotazníky, ktoré je potrebné vyplniť pre správne stanovenie úpravy jedálnička. 

Na základe telesnej analýzy a analýzy doterajšej výživy poskytneme zostavenie jedálnička. Neodporúčame žiadny prísny stravovací kult. Vyzdvihujeme však prínosy rastlinnej stravy. Zostavíme vám jedálniček na mieru.

  • Poradenstvo pre správnu detoxikáciu
  • Vedenie a podpora pri zmene stravovacích návykov
  • Športová výživa pre maximálny výkon a regeneráciu
  • Prírodné doplnky výživy